Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Muzikálový projekt jako prostředek seberealizace nadaných gymnaziálních studentů
Borůvková, Markéta
Disertační práce se zabývá možnostmi, způsoby a formami sebeuplatnění nadaných gymnaziálních studentů v rámci realizace muzikálového projektu na víceletém gymnáziu (konkrétně se jedná o nastudování muzikálového díla Evita realizované na Matičním gymnáziu Ostrava, p.o.). Práce zjišťuje, zda muzikálový projekt vedený v tomto školním prostředí je vhodným prostředkem pro seberealizaci nadaných gymnaziálních studentů, a dále stanovuje, jakým způsobem se seberealizace těchto subjektů uskutečňuje, kterých oblastí se týká a v neposlední řadě, co představuje u takto nadaných studentů motivační a iniciační stimuly pro činnost v rámci projektu a aktivní spolupráci na něm. V teoretické části vychází text z vymezení základní terminologie vtahující se k problematice nadání, jeho typologie a specifikace výuky a výchovy nadaných jedinců. Text se dále zaměřuje na potenciál muzikálu jako žánru a shrnuje předpoklady, pro které se muzikál jako syntetická forma integrující několik uměleckých složek může stát vhodným materiálem k projektovému způsobu výuky v prostředí školy. Výzkumná část disertační práce postavená na originálním exploračním šetření vychází z realizace konkrétního muzikálového díla provedeného v rámci projektové výuky na víceletém gymnáziu. V první fázi šetření provádí a zpracovává nominaci jedinců...
Muzikálový projekt jako prostředek seberealizace nadaných gymnaziálních studentů
Borůvková, Markéta
Disertační práce se zabývá možnostmi, způsoby a formami sebeuplatnění nadaných gymnaziálních studentů v rámci realizace muzikálového projektu na víceletém gymnáziu (konkrétně se jedná o nastudování muzikálového díla Evita realizované na Matičním gymnáziu Ostrava, p.o.). Práce zjišťuje, zda muzikálový projekt vedený v tomto školním prostředí je vhodným prostředkem pro seberealizaci nadaných gymnaziálních studentů, a dále stanovuje, jakým způsobem se seberealizace těchto subjektů uskutečňuje, kterých oblastí se týká a v neposlední řadě, co představuje u takto nadaných studentů motivační a iniciační stimuly pro činnost v rámci projektu a aktivní spolupráci na něm. V teoretické části vychází text z vymezení základní terminologie vtahující se k problematice nadání, jeho typologie a specifikace výuky a výchovy nadaných jedinců. Text se dále zaměřuje na potenciál muzikálu jako žánru a shrnuje předpoklady, pro které se muzikál jako syntetická forma integrující několik uměleckých složek může stát vhodným materiálem k projektovému způsobu výuky v prostředí školy. Výzkumná část disertační práce postavená na originálním exploračním šetření vychází z realizace konkrétního muzikálového díla provedeného v rámci projektové výuky na víceletém gymnáziu. V první fázi šetření provádí a zpracovává nominaci jedinců...
Domácí příprava nadaného žáka
Voráčková, Simona ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá domácí přípravou nadaného žáka. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení základních pojmů souvisejících s touto problematikou, charakteristiku, identifikaci a diagnostiku nadaného žáka a jejich možnostem vzdělávání. Teoretickou část uzavírá kapitola o domácí přípravě. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum s cílem zjistit domácí přípravu nadaného žáka, její specifika a zjistit využívané materiály a pomůcky, které žáci využívají. V praktické části je použitá strategie výzkumu kazuistika a výzkumná metoda polostruktorovaného rozhovoru. Klíčová slova Nadaný žák, domácí příprava, inteligence, diagnostika nadání, možnosti vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.